19 iul. 2010

Strategii de marketing






Daca pana zilele trecute eram optimista in privinta colicilor si in acelasi timp increzatoare in produsele miraculoase din farmacii, acum imi vine sa sparg televizorul in momentul in care vad reclamele la espumisan, bonisan, baby drink and co. Stiam ca strategia de marketing e una foarte acerba dar totusi nici un produs nu functioneaza!!! Cu ce m-am ales? Cu dulapiorul plin de produse anti-colici pe care le voi bea eu, daca nu ajung inainte in rezerva pe care mi-au pregatit-o cei de la spitalul 6. Am incercat chiar si varianta sa beau eu ceai de chimen, fenicul, anason si multe alte plante miraculoase, dar tot fara efect. Deja elimin numai ceai de chimen si colicile lui Stefan tot nu au trecut. Cica dupa 3-4 luni dispar asa de miraculos cum au aparut! Adica te trezesti intr-o dimineata si pac: nu mai tre' sa canti - un elefant se legana sau treceti batalioane romane Carpatii! Chiar??? Incep sa devin paranoica si ma apuca tremuratul la gandul starii de beatitudine pe care-o voi experimenta atunci. Oricum cel care va gasi un remediu real impotriva colicilor, va fi un adevarat erou. Mamicile de pe intreg globul il vor privi ca pe un zeu si probabil averea lui va atinge cote inmesurabile. Iar eu...eu sper ca pana atunci colicile lui Stefan vor trece, si voi reusi sa ma misc din nou. Ca in momentul de fata ma simt ca si Apollo din cauza faptului ca stau in pozitii contorsionate ca sa reusesc sa-mi alin pruncul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu