19 iul. 2010

The "F" symbol


Nu stiu de ce Stefan tine degetul mare intr-o pozitie nu tocmai decenta, ca sa zic asa. Am inteles ca nu vrea suzeta, incerc sa inteleg si faptul ca toata ziua isi indeasa pumnii in gura de parca acu' vine sfarsitul, dar faza cu tinutul degetului mare in pozitia asta nu o pot intelege. Se pare ca sunt eu mai inflexibila dar daca de pe acum imi arata asa, mai tarziu imi va si spune the "F" word! Sau imi va da peste ochi...si acum imi amintesc cu nostalgie - a nu se intelege nostalgie placuta - de momentele cand eram mica si ma certau ai mei, iar eu foarte sigura pe mine le spuneam ca atunci cand voi fi mare si voi avea un copil il voi lasa sa faca ce vrea el. Bineinteles ca nu o sa ma intorc cu capul plecat si spasita de regrete la ai mei sa le dau dreptate! Cum as putea sa fac asta? Sa recunosc ca de fapt m-am transformat in ei, si ca nici nu-mi trece prin cap sa-l las pe Stefan sa faca ce vrea el. Asta cand om ajunge la momentul respectiv. Ca mai bine aplic zicala - care ma calca pe nervi - "eu te-am facut, eu te omor"...Ma simt de parca deviez catre ceva tragedie greaca, asa ca mai bine ma opresc aici. Sa nu uit inainte sa pun poza cu degetul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu