11 iul. 2010

Botezul




Nici nunta si nici un alt eveniment nu m-au emotionat atat de tare ca si ziua in care pruncul meu a fost crestinat. Nu am plans, m-am abtinut, sunt tare de caracter de felul meu! Mult mai tare decat as fi crezut, dar m-au trecut mii de fiori pe parcursul botezului. Am simtit o imensa pace launtrica si o enorma fericire. Nu am vrut sa il botez pe Stefan prin cufundare, si am sa argumentez de ce: in primul rand am devenit paranoica cand am auzit cazul de la stirile Pro tv cu copilul care in ziua cand a fost dus la botezat si bagat in cristelnita a facut stop cardiac si a murit!!! In al doilea rand pentru ca am zis ca nu are rost sa chinui copilul cu dezbracatul - mai ales ca nasii i-au luat un costumas superb cu frac si papion - cu stersul si cu imbracatul din nou. Asa ca nu a fost botezat in cristelnita ci doar uns cu mir si udat pe capsor. Si iata ca tot botezat e, in plus de asta a fost si foarte cuminte, nu a plans deloc ci a dormit mai tot botezul. O sa atasez si cateva poze, cu iubirica mea, de la botez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu