12 sept. 2010

Manifestarea timpurie a personalitatii


Daca pana acum Stefan a fost un copil relativ linistit si cuminte, deja incepem sa aratam lumii ca am crescut si ne manifestam personalitatea. Poate unii vor spune ca un copil la 4 luni jumate nu are cine stie ce personalitate! Oooo, dar are! Si inca ce personalitate! Ce rezulta din incrucisarea unei balante cu o fecioara? Un bebe taur, capos din cale-afara care protesteaza si tipa de numa cand nu-i convine ceva. Ma ingrozesc cand vad cum stie iubirica sa-si impuna punctul de vedere inca de pe-acum. Ce va fi later on? Nici nu vreau sa ma gandesc, trebuie sa ma inarmez cu multa rabdare - did I mentioned that my temper is kind of vulcanic? - deoarece nu vreau sa fiu o mama care-si educa copilul prin tipete si isterii. Sunt sigura ca exista si alte metode, doar n-am facut psihopedagogia copiluli degeaba, trebuie doar sa le punem in practica. Niciodata nu mi-au placut parintii care urla la copiii, am preferat metoda calm dar ferm! Eu cred ca e mult mai buna, da rezultate spectaculoase si nici nu traumatizeaza bebele. Dar...va voi tine up to date pe parcurs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu